خرید لمینت متحرک دندان اصل

حقیقت زشت درباره لمینت دندان


چنانچه به هر علتی لمینت آسیب دیده یا شکسته باشد ،می توان آن را تعویض نمود و در ضمن اگر به هر علتی تغییر رنگ پیدا کرده باشد به آسانی با یک پالیش به شکل اولیه و رنگ سفید خود باز خواهد گشت و دوباره براق و شفاف خواهد گشت. اگر مایلید تا با نمونه کارهای لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی ایرانمهر آشنا شوید، بهتر است تا به صفحه ما مراجعه کنید تا نمونه کارها را مشاهده کنید. اینکه اگر قصد دارید دندان های خود را لمینیت کنید ولی بین انتخاب لمینیت کامپوزیتی و لمینیت سرامیکی دو دل هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که با مطب دکتر آریام تماس گرفته و از مشاوره ارزشمند ایشان در این زمینه کمک بگیرید. لمینت کامپوزیتی (روش مستقیم): در مقابل لمینت سرامیکی، كامپوزيت دندان قرار دارد که نسبت به لمینت سرامیکی تراش کمتری به دندان داده میشود (و حتی در مواردی که شرایط دندانی مناسب باشد بدون تراش انجام میشود)، میزان پایش پذیری (براقتر شدن سطح) و عبور نور کامپوزیت دندان بیشتر است و تنوع رنگ بیشتری داشته (پس میتواند کاملاً همرنگ دندانهای دیگر باشند). برای انجام لمینت دندان روکشی از جنس کامپوزیت یا سرامیک بر روی سطح دندان ها قرار می گیرد.

برخلاف نازکی بیش از حد ،این روکش ها بسیار مقاوم می باشند. 4. لمینت در برابر لکه مقاوم می باشد. سپس با توجه به رنگ دلخواه فرد لمینت سرامیکی ایجاد می شود. در این مورد خود فرد مراجعه کننده برای لمینت دندان نقش بسیار پررنگی دارد در صورت رعایت نکات توصیه شده توسط دندانپزشک زیبایی احتمال شکستن لمینت دندان بسیار پایین است و در صورت شکستن و لب پریدگی قابل ترمیم و اصلاح می باشند. خوشبختانه بیمار هنگام شکستن یا جدا شدن ونیر کمترین ناراحتی و دردی حس نمیکند. گاهی پوسیدگی لمینت یا دندان زیرین آن باعث خواهد شد که افراد به برداشتن آن فکر کنند. کسانی که عادت دارند دندان قروچه کنند و یا زیاد ترشی یا مواد اسیدی می خورند و کسانی که بیماری های مفصلی دارند و مهم تر از همه کسانی که بهداشت دهان را رعایت نمی کنند، نباید از این روش ها استفاده کنند زیرا لمینت مستلزم استفاده منظم از نخ دندان و مسواک است.

به همین دلیل ، دندان ها به یکدیگر فشار می آورند و به جلو و خارج کج می شوند. طبق تحقیقات انجام شده ، در بیشتر موارد ، دندان های بیرون زده و نامنظم به دلیل ناهنجاری های استخوانی و دندانی است. به همین دلیل لمینت برای افراد جوانی که دوره رشد را پشت سر گذاشتهاند مناسب خواهد بود. در صورتی که دندان شما بیش از حد آسیب دیده باشد از روشهای جایگزین برای شما استفاده خواهد شد. علاوه بر وضعیت سلامت دندانها، دندانپزشک سابقهی آسیب شدید به دندانها را نیز بررسی میکند. 1. علاوه بر ایجاد زیبایی در دندانها جلوه کاملا طبیعی به آن ها می دهد. چه مواردی باعث برجسته شدن دندان ها می شود؟ استخوان فک جای درست خود را دارد ، اما دندانهایی که برجسته تر از موقعیت طبیعی خود هستند. 2. جنس و وزن لمینت ونیر متناسب با دندان و بافت لثه بوده و توانایی تحمل وزن آن را دارد. در صورتی که متخصص با تجربه و دندانپزشک حرفه ای دندان شما را مورد درمان قرار داده باشد و در طراحی و ساخت آن دقت زیادی به خرج داده باشد؛ لمینت به هیچ وجه از دندان فرد جدا نمی گردد. دندانپزشک شما را از نظر پوسیدگی، مشکلات لثه، بیماریهای لثه و دیگر بیماریهای دهان و دندان بررسی خواهد کرد.

در صورت داشتن بیماری های لثه و پوسیدگی های دندانی باید در ابتدا برای درمان آن ها اقدام نمایید. برخی از افراد جوان که سنی بین 17 تا 30 سال دارند به علت زیبایی و سفید شدن دندانها اقدام به گذاشتن لمینت میکنند اما عمر این لمینت ها دائمی نیست و فرد پس از مدتی دوباره باید دندانهایش را لمینت کند. اگرچه لمینتهای دندان برای اصلاح برخی از مشکلات دندانپزشکی، پیشرفت بسیاری داشتهاند؛ اما مهم است که به خاطر داشته باشید آنها دندانهای طبیعی شما نیستند. بسیاری از افراد از این روش به عنوان راهحلی ساده و تا حد زیادی دائمی برای مشکلات ظاهری دندانهای خود استفاده میکنند. این نوع لمینت ظاهری مصنوعی دارد ولی مزیت آن هزینه کمتر و انجام سریع تر آن می باشد . به دندان، ظاهری طبیعی میدهند. لمینت دندان به روکش های نازکی گفته میشود که برای اصلاح تغییر رنگ، ناهماهنگی های جزئی، پریدگی لبه دندان، یا ترک دندان روی سطح دندان نصب میشوند. این ونیرها سطح خارجی دندان را پوشش می دهند .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *