خرید لمینت متحرک دندان اصل

لمینت دندان و دیگر کالا


هزینه لمینت دندان بدون تراش یا با حداقل تراش نسبت به لمینت های مرسوم می تواند کمتر باشد. قیمت لمینت دندان انباشه نسبت به قیمت لمینت دندان فشرده و لمینت های مدرن کمتر است. قیمت لمینت دندان چقدر است؟ دکتر آقا جری با دارا بودن از علم و مهارت بالا در این زمینه خدمات دندان پزشکی را با دقت عمل بالا به انجام می رساند. پس از تعیین اندازه لمینت ها برای فرد و ارسال مدل به لابراتوار، لمینت ها در لابراتوار ساخته شده و در کوره قرار میگیرند تا هم استحکام لازم را پیدا کنند و هم براق و شفاف شوند. این برند به لطف استحکام بالای مواد، از میزان موفقیت بسیار بالایی برخوردار است. با پیشرفت های اخیر در زمینه دندانپزشکی زیبایی، مواد، آماده سازی و تکنیک های مورد استفاده برای ساخت و نصب لمینت های دندانی نیز از این رو به آن رو شده است. البته در زیبایی و جلوه طبیعی و طول عمر لمینت دندان ، تکنیک دقیق توسط دندانپزشک و مواد مورد استفاده با کیفیت بالا، تاثیر بسزایی دارد. اطلاع از وضعیت داخلی دندان ها با استفاده از گرافی های تشخیصی دندانپزشکی، می تواند برنامه ریزی دقیق تری برای مراقبت از حفره ی دهان و دندانتان در اختیار شما قرار دهند.

بهتر است تا برای درک این موضوع حتما با یک دندانپزشک متخصص مشورت داشته باشید. مشهورترین برند لمینت آماده سرک (CEREC®) است. به این لمینت ها اصطلاحا ونیر آماده نیز گفته می شود. دندان خرگوشی به شرایطی گفته می شود که دندان های جلویی فرد دارای حالت بیرون زدگی می باشد. در لابراتوار بر اساس قالبی که از دندان یا دندان های شما گرفته شده است یک لمینت دائمی و منحصر به فرد که مخصوص دندان شما است ساخته می شود. البته در این میان استفاده از لمینت برای تمامی افراد ممکن است مناسب نباشد. برای ساختن این لمینت ها، یک تکنسین دندانپزشکی سرامیک را به صورت دستی لایهبندی میکند و چندین لایه از سرامیک را روی هم قرار می دهد تا ترمیمی ایجاد کند که کاملاً با شکل، رنگ و شفافیت دندانهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد. به طور کلی یک دندانپزشک خوب می داند که اگر بیمار ساختار مناسبی از مینای دندان نداشته باشد، نمی تواند این روش را انجام دهد. Th​is po​st was created by G᠎SA  Content Gener at or Dem ov er sion !

همیشه نمی توان از لمینت متحرک استفاده کرد. روکش های Empress را می توان طوری سفارشی سازی کرد که با رنگ لبخند شما مطابقت کامل داشته باشد. از دیگر مزایای لمینت دندان می توان به استفاده همزمان با سایر روش ها از جمله ایمپلنت و ارتودنسی اشاره کرد. این ترمیم هادرست از همان موادی که برای ساخت روکش دندان استفاده می شوند به عمل می آیند و به طور قابل توجهی در برابر شکستگن مقاوم هستند. لمینت، پوستههای نازک و سفارشی هستند که از مواد همرنگ دندان ساخته شدهاند و سطح جلوی دندانها را میپوشانند تا ظاهر آن را بهتر کنند. همچنین مواد اولیه و کیفیت لمینتها ودر نهایت نرخ دندانپزشکی مورد نظر، که همگی قیمت کلی را شکل میدهند. اما به دلیل نبود هماهنگی رنگی بین لمینت دندان مورد تعمیر و دندانهای قبل، مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای اصلاح شده است. زیرا مینای دندان آنها تراش خواهد خورد و این درحالی است که دندان سالم که از نظر زیبایی هیچ مشکلی ندارد نیازی به لمینت ندارد. هرچند که قیمت لمینت هایی که با مواد درجه یک ساخته می شود می تواند از 4 میلیون هم آغاز شود.

با این حال برخی از برندهای لمینت، تلاش کرده اند دستگاه هایی کوچک ساخت لمینت را تولید کرده اند که در اختیار کلینیک های دندانپزشکی و یا مطب های دندانپزشکان قرار می دهند. لمینت سرامیکی انباشته شده، زیبایی و سفارشی سازی مناسبی را ارائه می دهند اما به اندازه روکش های فشرده شده که در ادامه توضیح داده ایم بادوام نیستند. اما به دلیل ضخامت بالاتر، مقاومت و ماندگاری بیشتری ارائه می دهند. این شرکت 12 سایه سفید مختلف را برای کمک به شما در دستیابی به طبیعی ترین نتایج اصلاح طرح لبخند ارائه می دهد. و در آخر برترین مرکز لامینت دندان باید نمونه کارهای خود را بدون هیچ ادیت و روتوشی در اختیار مراجعه کنندگان قرار دهد. از آنجا که برای تولید لمینت موقت مواد بکار می رود، باید هزینه این مواد به صورت جداگانه پرداخت شود. علت آن کاری است که بر روی دندان ها انجام می شود و پس از مدت کوتاهی خود به خود از بین می رود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *