خرید لمینت متحرک دندان اصل

کلید لمینت دندان


همچنین ظاهر دندان، در زیباتر نشان دادن چهره تاثیر بسزایی دارد. این لمینت در مقایسه با لمینت های کامپوزیتی ظاهری زیباتر و مقاومتر دارد .و در ضمن از ثبات رنگ بالایی هم در مقایسه با لمینت های کامپوزیتی برخودار می باشند.و چون این لمینت ها از جنس سرامیک می باشند ،بنابراین در لابراتوار ساخته می شوند و دارای جنسی بسیار نزدیک به جنس دندان می باشند. لمینت های کامپوزیتی در مقایسه با لمینت های سرامیکی دارای قیمت پایین تری می باشند. برای استفاده از دهانشویه بهتر است تا با دندانپزشک خود مشورت داشته باشید. برای انتخاب بهترین سرامیک برای انجام لمینت، پیش از انجام کار باید از دندانپزشک خود راهنمایی بگیرید. به همین دلیل اگر لثه دچار مشکل خاصی باشد باید درمان شود و در برخی مواقع لیفتینگ بر روی آن انجام شود. در صورتی بعد از نصب لمینت بیش از 3 روز دچار التهاب بودید و یا لثه های شما دچار خونریزی شد، حتما به مطب دندانپزشکی مراجعه نمایید. عادات دهان مانند فشار دادن بیش از حد بین دندان ها یا قرار دادن قلم بین آنها نیز می تواند باعث ایجاد چنین فواصل شود که در این موارد ابتدا باید چنین عادت هایی را کنار گذاشت.

در شرح این روش باید بگوییم که لمینت لایه بسیار نازک سرامیکی می باشد که همان جنس دندان طبیعی است.این لایه سرامیکی بسیار مقاوم می باشد به گونه ای که می توان گفت در حد دندان های طبیعی می باشند که برای دندان ها به صورت تک به تک ساخته می شود .بعد از اینکه در لابراتوار ساخته شدند ،آن ها را با استفاده از چسب های ویژه به دندان های طبیعی فرد می چسبانند ؛چسب به کار رفته در این کار دارای مقاومت زیادی می باشد و به وسیله ی اشعه یو Y اجرا می گردد. قابلیت ترمیم ندارد و در صورت آسیب دیدگی مانند لب پر شدن و یا شکستگی باید آن را تعویض کنید. دندانپزشک از متخصصین دیگری مانند ارتودنتیست و متخصص لثه نیز برای متقارن ساختن لبخند یا درمان مشکلات آسیب زننده به ساختارهای نگهدارنده دندان کمک میگیرد.وی همچنین بررسی می کند که شما کاندید مناسبی برای لمینت دندان باشید. از طرفی به دلیل هزینه هایی که پرداخت کردید، تمایل دارید تا مدت زمان بیشتری از این لبخند زیبا استفاده داشته باشید.

در صورتی که نیاز به پوشش بیشتری بر روی دندان ها باشد یا دفورمیتی ها سطح بیشتری دارند یا ماده قوی تری بر روی دندان قرار بگیرد مجبور به استفاده از پرس دندان می باشد که در این روش تراش خیلی کمی در حدود یک میلیمتر می خورد و سپس با قالب گیری و قرار دادن پرس های تهیه شده در لابراتور این پوشش مناسب را به دندان برمی گردانیم . پریدگی یا پوسیدگی لمینت بعد از چند سال نیز طبیعی است. رنگ این نوع از لمینت ثابت است و با مراقبت های ساده که برای دندان های طبیعی انجام میشود میتوانند یک لبخند زیبا داشته باشند.افراد سیگاری نیز میتواننداز این نوع لمینت استفاده کنند به شرطی که بهداشت دندانی را رعایت کنند و مرتب مسواک بزنند و از نخ دندان استفاده کنند. چنانچه بعد از انجام لمینت ،فرد شاهد التهاب و قرمزی لثه باشد باید دراین صورت حتما به دندانپزشک مراجعه کند تا از سلامت لثه های خود اطمینان حاصل کند. در این صورت با تجمع باکتری ها احتمال پوسیدگی های دندانی و بوی بد دهان وجود خواهد داشت. در صورتی که دندانپزشک غیر مجرب روند درمان را به دست داشته باشد، این احتمال وجود دارد که بین روکش لمینت و خط لثه فاصله ای ایجاد شود.

شاید تحمل مدت زمان طولانی ارتودنسی برایتان دشوار باشد، اما دندان های طبیعی خودتان بدون هیچ تغییری سلامت و زیبایی بی نظیری را به دست می آورند. با وجود اینکه برخی از افراد به رنگ های سفید و یخچالی لمینت علاقه مند هستند، اما بسیاری از آن ها تمایل دارند تا رنگی طبیعی و متناسب با رنگ دندان های خود به دست آورند. احتمال افتادن و شکستن لمینت از روی دندان به دلیل انجام کار توسط دندانپزشک غیرمجرب وجود دارد. افرادی که دارای مشکل می باشند ابتدا باید به رفع مشکل دندان خود بپردازند و سپس اقدام به انجام لمینت دندان ها کنند . فرد نباید در روزهای اول به دندان های خود فشار وارد کند. به صورت کلی اگر بیمار بهداشت دندان را به خوبی رعایت کرده باشد و در صورتی که دندانپزشک از مواد خوب استفاده کرده باشد و از لابراتورهایی استفاده کرده باشد که اون پوشش لازم و ظاهر مناسب را برای دندان ها استفاده کند آسیبی به دندان های لمینت شده وارد نمی شود .


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *